Saturday 8 May 2010

Ještě chviličku dýchej.

Kdo opustí smutného přítele, není hoden, aby se někdy dělil s jeho radostí.

Catullus.


Probudím se s nepopsatelnou bolestí hlavy a v hlavě mi prolétne myšlenka " Proč jsi to víno pila? " Pousměji se a odpovím si.. " Protože. " Hned na to se snažím vylézt z postele. První se zkusím posadit a pak má levá, bílá noha s modřinami, hned na to jí nasleduje pravá, taktéž bílá, modřinová. Pomaličku odhrnu závěs a přímo do očí mi střelí slunce svůj paprsek. Bolí to. Takže se rozhodnu lehnou zpátky do postele. Dopiji zbytky vína a sním nějaký ten prášek. Ulehnu na pravý bok a budu doufat, že to všechno zaspím.. Ne, nezaspím.

Dobrý den.


2 comments:

  1. "Kdo opustí smutného přítele, není hoden, aby se někdy dělil s jeho radostí."
    Catullus.

    já jsem tě neopustila. a ani to nehodlám udělat,.

    ReplyDelete
  2. nejhorší rána, dnes jsem měla stejné.

    ReplyDelete