Sunday 16 May 2010

proč. (bez otazníků )


Unavuje mě tenhle život a pochybuji, že jiný život by mě nějak extra bavil. Neumím žít asi..asi.. asi.. Proč mi bůh nenadělil křehkou, malou postavu ale nadělil mi tohle, co mám. Proč, jsem tlustá jak prase? Proč se nedokážu kamarádit s tolika lidma ? Proč mi na něm tak moc záleží, když mi tak moc ublížil? Proč mě Thom Yorke dostává na kolena a já ho poslouchám stále a stále ? Proč se nedokážu soustředit na učení ? Proč nemám o nic zájem ? Proč se tak všechno zasraně sere? 

Jediná věc, kterou vím.. je ta, že na mě nějaký takový to " To bude dobrý " neplatí.


4 comments:

  1. tohle jsem taky řešila. nakonec jsem se s tím smířila. NEDĚLEJ TO!

    ReplyDelete
  2. tomuhle se říká "život" ..

    ReplyDelete
  3. Protože takhle to bohužel na světě chodí -_-

    ReplyDelete