Monday 10 May 2010

Píchání u srdce.

Ležím, dýchám, ležím, dýchám, ležím, dýchám, ležím, dýchám.


Citím velikou bolest. Klepou se mi ruce, mé bílé ruce..chladné ruce. Oči unavené, velké tmavé kruhy pod očima, slzy v očích, rty pokousané do krve a hlavně ta střílející bolest do srdce. Píchá to.  V hlavě slyším prázdno.. chci běžet ve sněhu jen v šatech, chci lehnout na louku při západu slunce, chci skákat do listí....Chci aby, přestalo to prázdno, aby mě přetalo píchat u srdce a chci.. aby mi někdo zahřál ledové ruce.

2 comments:

  1. Víš, že bez tebe bych to nezvládala vůbec.
    že jsem ráda, že tě mám.

    sama si řekni,
    "jsem šťastná, opravdu šťastná ?" ...

    ReplyDelete
  2. Dokuď ležíš a dýcháš tak je to fajn

    Taky potřebuju na svojí louku, proležet tam odpoledne a nedělat nic, jenom čumět do blba

    ReplyDelete