Sunday 23 May 2010

když proskočíš mi srdcem.

Nepsala jsem dlouho, snažila jsem se dostat, z toho těžkého období. Katka, je v nemocnici, ale já musím žít, byla by určitě smutná, kdyby mě viděla utrápenou-tak jako nikdy.

*(chybí mi)

Hm, včera jsem byla na koncertě(spíš taková akce).. kde hráli fíha, o5 & radeček a support lesbiens. Nafotila jsem celkem slušné fotky a jsem docela spokojená. Dosti pršelo, ale já naštěstí většinu času postávala na pódiu u zvukaře. Fotila jsem prostě jak o život. S děvčaty jsme vypily dva litříky vínečka, vykouřily asi dvě-pomalu tři krabičky (?) Ale so what ? Roztančily se na Supporty. Usmířila jsem se s dlouholetou kamarádkou a myslím, že všichni jsme byli spokojeni. ( jen nevím, jestli to nebylo tím vínem a pivem-dyť to je stejně jedno) Mějte se dobře, královny blogařský.


btw: všechny fotky, který tady uveřejňuji jsou mé. -> Jsem to blonďatý "něco"






2 comments:

  1. máš hezkou fotku v záhlaví a i ty v článku (na 2. ti to sluší). + líbí se mi ten titulek.

    ReplyDelete
  2. A jsou to pěkné fotky

    Poslední dobou nejsem spokojená ani s alkoholem, damn

    ReplyDelete